Ik heb mijn motor op het achterwiel gebroken. Ik heb een elektrische mountainbike van Moma, ik kan dit onderdeel niet vinden. Kunt u mij adviseren?
Ik heb mijn motor op het achterwiel gebroken. Ik heb een elektrische mountainbike van Moma, ik kan dit onderdeel niet vinden. Kunt u mij adviseren?
Hallo, mijn naam is omerko123, ik ben nieuw op dit forum en ik zou graag interessante publicaties en suggesties willen ontvangen van jullie, de experts op dit gebied
De derailleur is een van de belangrijkste onderdelen van elke fiets, waarvan het onderhoud en de afstelling essentieel zijn om optimaal van een machine te kunnen genieten.
. Ik wil jullie om wat advies vragen. Ik ben een speler op de compwas een fietser en ik ging een paar weken op reis, weg van huis. En toen ik weer thuis was, ontdekte ik dat het zadel van mijn fiets was weggevreten door ratten en mollen, of ik weet het niet precies. Maar ik weet dat de kakkerlakken er niet op hebben gekauwd vanwege de druppels die in de buurt zijn gevonden. Ik weet niet precies wat ik tegen deze mollen en ratten moet doen. Ik dacht dat het vuil en de rommel hen aantrok en ik deed mijn best om er iets aan te doen, maar de ratten bleven op mij afkomen. Ik heb mollen- en rattenvallen gebruikt, maar beide slagen er nog steeds in om het aas te pakken en ermee weg te rennen. Een vriend adviseerde mij om dit product https://www.stopmole.fr/products/mole-killer te gebruiken, wat voor hem effectief bleek te zijn en ik zou graag de mening willen hebben van enkele mensen die hetzelfde probleem hadden, of de mening van deskundigen. Als dit gebeurt, is het betrouwbaar en veilig voor andere levende wezens, d.w.z. dieren van compAgnie?
Dankjewel ! Omerko123