hallo zonder actie van mijn kant, hoe lang blijft mijn advertentie weergegeven?
hallo zonder actie van mijn kant, hoe lang blijft mijn advertentie weergegeven?
Hallo !
U dient deze te verwijderen via uw compjij gebruiker
Sebastien
Dit is niet correct. 1 Voordat we een bedrag verzilveren hebben we een verzoek! 2 nemen wij de tijd om de beschikbaarheid te controleren als de koper dit nog niet heeft gedaan. Het is handig om te onthouden dat het in dit geval om een particulier-aan-particuliere verkoop gaat. Daarom is het noodzakelijk dat de koper contact opneemt met de verkoper. 3. Naast de beschikbaarheid moet u informeren naar de staat ervan en de herkomst, aankoopfactuur, enz. controleren.
Beschikbaar
Sebastien
Dus ik vat samen: ik ben een koper, om de compAls ik het probleem begrijp, plaats ik mezelf in de schoenen van de verkoper. Ik heb zes maanden geleden een advertentie op uw site geplaatst om mijn fiets te verkopen. Ik heb mijn fiets drie maanden geleden verkocht, maar mijn advertentie is niet verwijderd om vele redenen die ik niet zal beschrijven. Een koper wil vandaag mijn fiets kopen die al verkocht is, hij voert de betaling uit, dit gebeurt niet omdat de koper deze niet valideert, de site steekt € 6 in zonder iets te doen. Het is lucratief! Bij betaling door de koper behoudt u onder deze voorwaarden de helft van de verzekering. Goed gedaan